در حال نمایش 11 نتیجه

شرکت کینگ اسلاید در سال 1986 در تایوان به عنوان تولید کننده قطعات، یراق و ریل کابینت تاسیس شد. کینگ اسلاید دارای گواهینامه های OHSAS18001 , ISO 14001 , ISO 9001 , ROSH برای تولید قطعات لوازم خانگی می باشد.

تاپ یراق تنها نماینده انحصاری ریل کابینت کینگ اسلاید در ایران می باشد. از محصولات کینگ اسلاید می توان به ریل کابینت سیملید باکس سه حالته و آرام بند، انواع ریل کابینت مخفی و ریل ساچمه ای و همچنین لولای کابینت اشاره کرد.

انواع ریل کابینت

ریل‌های کابینت انواع مختلفی دارند که طبیعتاً با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند؛ مثلاً ریل‌های مجیک باکس با ریل‌های غلطکی دارای تفاوت‌هایی هستند و یا ریل‌های تاندوم با ریل‌های ساچمه‌ای، استفاده‌های مختلفی دارند.

هر کدام از انواع ریل‌ کابینت برای کشوهای مخصوصی ساخته شده‌اند و میزان قابلیت تحمل وزن آنها، با یکدیگر متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از انواع ریل کابینت را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی انواع ریل‌های کابینت خواهیم پرداخت.

ریل کابینت ساچمه ای

ریل ساچمه ای جزء متداول‌ترین ریل‌های موجود در بازار بوده و علت نامگذاری آن این است که در بدنه ریل، ساچمه‌هایی وجود دارد که موجب حرکت روان و نرم کشو کمد یا کابینت خواهد شد.

نام دیگر ریل ساچمه‌ای، ریل تلسکوپی است که معمولاً در مدل‌های دو تکه، سه تکه پهن و سه تکه باریک ساخته شده و روانه بازار می‌شود. ریل کابینت ساچمه ای برای کشوهای سنگین گزینه بسیار مناسبی هستند و قابلیت باز شدن آنها بسیار خوب است.

ریل‌ کابینت ساچمه‌ای دارای ضامنی در داخل ریل بوده که از افتادن کشو و خارج شدن کامل آن جلوگیری می‌کند. کافیست این ضامن را به پایین یا بالا حرکت دهید تا کشو به طور کامل آزاد شود.

ریل ساچمه‌ای از ۲۵ سانتی‌متر تا ۷۰ سانتی‌متر در بازار وجود دارند؛ لذا می‌توانید کشوهایی را با عمق و سایزهای متفاوت به ریل ساچمه‌ای مجهز کنید. به بیان بهتر ریل‌‌ کابینت ساچمه‌ای برای کشوهای کابینت با هر سایزی قابل استفاده می‌باشد. ریل ساچمه‌ای از ورقه آهن ضخیم ساخته شده است که این مسئله سبب استحکام و کیفیت بالای آن می باشد.

بدین ترتیب شما با هر سلیقه‌ و نیازی می‌توانید با خیال راحت از این نوع ریل کابینت برای منزل یا حتی آشپزخانه و محل کار خود استفاده نمایید. استحکام بالا، داشتن ضامن‌های اطمینان، قیمت منصفانه و تنوع در سایز بندی از جمله مهم‌ترین مزایای ریل‌های ساچمه‌ای به شمار می‌رود. به همین دلیل است که می‌گوییم این نوع ریل‌ها کاربرد زیادی داشته و توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده‌اند.

ریل کابینت مخفی

ریل کابینت مخفی همانطور که از نامشان پیداست، قابل رویت نبوده و در زیر کشو قرار می‌گیرند. سرعت باز و بسته شدن ریل‌های مخفی بسیار بالا است و قیمت مناسبی نیز دارند. ریل‌های مخفی جزء پرفروش‌ترین و بهترین انواع ریل کابینت بوده که استفاده و نصب آنها، بسیار راحت و ساده است.

ریل کابینت بدنه دار

ریل کابینت بدنه‌دار یا مجیک باکس، مدرن‌ترین و آخرین مدل ریل‌های عرضه شده به بازار است که همه مزایای انواع ریل کابینت را دارا می‌باشد. شما با انتخاب این نوع ریل در رابطه با ابعاد کشوهای کابینت خود به هیچ وجه محدودیتی ندارید.

حتی اگر در آشپزخانه خود به کشوهای بیشتری نیاز دارید، با کمک ریل بدنه‌دار می‌توانید تعداد مورد نظرتان کشوی کابینت بسازید؛ زیرا ریل بدنه‌دار ضمن داشتن یک دست ریل، بدنه ای شیشه‌ای و فلزی داشته که این مسئله موجب می‌شود هنگام نصب کابینت‌ها، کشوی کاملی به وجود آید.

هنگام ساخت کشو ابتدا بخش جلویی و بخش انتهایی و کف آن را آماده می کنند و سپس ‌ریل‌ها را در دو طرف کشو قرار می‌دهند. می‌توانید برای زیباتر نشان دادن محل مورد نظرتان از کشوهایی که بدون دستگیره هستند، استفاده کنید و در آنها از ریل کابینت بدنه‌دار بهره بگیرید. ریل‌های بدنه‌دار نیز قابلیت تحمل وزن بالایی دارند.

ریل کابینت آرام بند

ریل کابینت آرام بند بسیار پرکاربرد بوده و برای باز و بسته کردن راحت انواع کشو کابینت و کمد مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل ریل کابینت ، در هر اندازه‌ای که باشند، بدنه یکپارچه‌ای داشته و جهت تغییر ارتفاع و اندازه از میله گالری، شیشه گالری و افزایش دهنده‌های دیگری استفاده می‌گردد.

برندهای زیادی در حال تولید و عرضه انواع ریل‌ کابینت آرام‌بند هستند و معمولاً ریل‌های آرام‌بند با کیفیت، آنهایی بوده که کمترین عرض کشو را به ریل و بدنه اختصاص می‌دهند؛ به بیان بهتر اگر فضای داخل کشو بیشتر باشد، بهتر است. معمولاً بهترین مارک‌های ریل آرام بند مانند ریل کابینت کینگ اسلاید ، دارای رنگ‌های پوششی و ضد سایش بوده و ضخامت کمی در بدنه کشو دارد. همچنین ریل‌های آرام‌بند معمولاً تحمل بالای وزن را دارند.

کیفیت ریل کابینت

انواع ریل‌های کابینت از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. برند و کمپانی تولید کننده ریل کابینت تاثیر زیادی روی کیفیت آن دارد.

پیش از خرید ریل کابینت ابتدا باید در رابطه با کاربرد و محل استفاده دقیق آن، اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید و سپس اقدام به خرید ریل مورد نظر کنید.

معمولاً ریل‌های باکیفیت، قیمت بالاتری دارند و شما با خرید آنها می‌توانید سال‌های سال برای کشوی کابینت یا کمد از آن استفاده کنید. در صورتی که از ریل کابینت بی‌کیفیت استفاده کنید، ناچار خواهید شد که پس از چند ماه آن را تعویض نمایید و بدین ترتیب هزینه بیشتری متقبل خواهید شد.

پس بهتر است قبل از سفارش کابینت و خرید ریل کابینت ، حتماً با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا محصولی با کیفیت و قابل استفاده برای کابینت شما خریداری گردد. شناخت درست فضای در دسترس، نیاز و بودجه شما عواملی هستند که روی انتخاب درست شما در زمینه خرید ریل کابینت با کیفیت، تاثیرگذار خواهند بود.