بهترین برند جا قاشق چنگالی

بهترین برند جاقاشق چنگالی

از آنجایی که قاشق و چنگال جزو یکی از مهم‌ترین لوازم مربوط به آشپزی و آشپزخانه است؛ باید به طور مناسب از آن نگهداری کرد تا بتوان چندین سال از سرویس قاشق و چنگال استفاده نمود. از طرفی با توجه به تنوع اکسسوری‌ کابینت و یراق آن می‌توانیم با تعبیه یک جا قاشق چنگالی مناسب این لوازم را به بهترین شکل ممکن نگهداری کرده و به آنها دسترسی راحتی داشته باشیم. شرکت‌های مختلفی عرضه کننده انواع جا قاشق چنگالی در مدل‌ها و طرح‌های مختلف هستند که بنابر نیاز مشتریان، محصولاتشان تولید می‌شود. در این مقاله ما قصد داریم راجع به بهترین برند جاقاشق چنگالی صحبت کنیم. پس اگر به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین برند جاقاشق چنگالی علاقه دارید، لطفاً ما را تا انتها همراهی بفرمایید.

جا قاشق چنگالی چیست؟

ارگانایزر قاشق و چنگال یا جا قاشق چنگالی جزو یکی از اکسسوری‌های آشپزخانه است که بیشتر برای کشوهای کم عمق و کم عرض کابینت به کار برده می‌شود.



با استفاده از این اکسسوری کابینت به راحتی می‌توانید قاشق و چنگال‌های خود را سازماندهی کرده و نظم و زیبایی کشوی کابینت خود را افزایش دهید. از طرفی از آنجایی که قاشق و چنگال‌ها جزو لوازمی هستند که دائماً به آن احتیاج پیدا خواهید کرد؛ می‌توانید با دسترسی آسان به این وسایل، فضای آشپزخانه را منظم‌تر و آشپزی را راحت‌تر و دل‌انگیزتر نمایید.

از طرفی با وجود جا قاشق چنگالی، سرویس قاشق و چنگال شما از هرگونه خط و خشی در امان مانده و میزان دوام ماندگاری آنها افزایش پیدا می‌کند.

انواع جا قاشق چنگالی
انواع جا قاشق چنگالی

انواع جا قاشق چنگالی

جا قاشق چنگالی‌ها به دلیل کاربری بالایی که دارند؛ از نظر جنس، طرح و قیمت در دسته‌های متفاوتی قرار می‌گیرند که ما در این قسمت می‌خواهیم به بررسی تک تک آنها بپردازیم:



  • جا قاشق چنگالی کشویی: در این نوع جا قاشق چنگالی‌ کشویی وسایل و لوازم درون کابینت قرار می‌گیرند و هنگامی که درب کابینت بسته‌ است، معلوم نخواهند بود و به همین دلیل ظاهر مرتب‌تری به آشپزخانه می‌دهند. ضمناً این جا قاشق چنگالی‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ مناسب هستند. شما می‌توانید به کمک یک نصاب ماهر برای هر کدام از کشوهای کابینتی که می‌خواهید اندازه کابینت، جا قاشق چنگالی طراحی کنید.

 

  • جا قاشق چنگالی ایستاده: این جا قاشق چنگالی‌ها به صورت ایستاده روی سطح میز یا کابینت قرار می‌گیرند و هم قابل استفاده برای آشپزخانه‌های بزرگ‌اند و هم برای آشپزخانه‌های کوچک از آن بهره می‌گیرند. به این دلیل که این نوع جا قاشق چنگالی‌ها بیشتر در معرض دید هستند؛ اگر با دکوراسیون آشپزخانه شما هارمونی داشته باشد، باعث ایجاد زیبایی بیشتری خواهد شد.

 

  • جا قاشق چنگالی کنار سینکی: این نوع جا قاشق چنگالی در کنار سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد و برای دسترسی سریع به قاشق چنگال‌ها در هنگام آشپزی بسیار مناسب هستند. ضمناً هنگام شستشوی ظروف به راحتی می‌توانید تمامی وسایل را درون آن قرار داده تا خشک شود. معمولا جا قاشق چنگالی‌های کنار سینکی در قسمت زیر خود یک سینی داشته که آب  آوری شده حاصل از خشک شدن قاشق چنگال‌ها را در خود جمع می‌کند و از خیس شدن کابینت‌های کناری و سینک جلوگیری به عمل می‌آورد.

 

  • جا قاشق چنگالی چرخشی: این نوع جا قاشق چنگالی‌ها یک پایه چرخشی دارند که امکان دسترسی راحت و سریع را به تمامی قاشق چنگال‌ها به شما می‌دهد. افراد از اینجا جا قاشق چنگالی‌ها برای آشپزخانه‌های بزرگ استفاده می‌کنند؛ زیرا معمولاً اندازه این وسیله بزرگ است.

 

  • جاقاشق چنگالی تاشو: این مدل جا قاشق چنگالی‌ها خاصیت تا شدن دارند و به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. اکثر بانوانی که آشپزخانه کوچک دارند، ترجیح می‌دهند از این مدل جا قاشق چنگالی‌ها بهره بگیرند.

 

  • جا قاشق چنگالی آویزی: این جا قاشق چنگالی‌ها همانطور که از اسمشان پیداست، به صورت آویزان به دیوار یا کابینت آشپزخانه متصل می‌شوند. مزیت بزرگ این نوع جا قاشق چنگالی‌ها این است که فضای کمی را اشغال کرده و برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مورد استقبال واقع می‌شوند. جا قاشق چنگالی‌ آویزی معمولاً نسبت به سایر انواع جا قاشق چنگالی از استحکام و تحمل وزن بیشتری برخوردار است؛ همین موضوع باعث می‌شود نگران شکسته شدن آن و افتادن وسایل نباشید.
معرفی بهترین برندهای جا قاشق چنگالی
معرفی بهترین برندهای جا قاشق چنگالی

معرفی بهترین برندهای جا قاشق چنگالی

در بازار امروز مارک‌های مختلفی در زمینه تولید انواع جا قاشق چنگالی‌ها فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها مزیت خاص خود را دارند. ما در این بخش قصد داریم چندین مورد از بهترین برندهای جا قاشق چنگالی را معرفی کرده و این موضوع که شما کدام یک از این برندها را برگزینید، بستگی به سلیقه، نیاز و بودجه شما دارد.



_تانسو: برند تانسو یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در جهان بوده و جا قاشق چنگالی‌هایی با طراحی خاص و کیفیت عالی وارد بازار می‌کند. این برند هم محصولات گران قیمت و لاکچری را طراحی کرده و هم محصولاتی تولید می‌کند که قیمت مناسب‌تر داشته باشد. از آنجایی که تانسو تنوع محصول بالایی دارد، شما می‌توانید طبق سلیقه خود از هر کدام از آنها بهره بگیرید.

_فراسازان: برند فراسازان برند ایرانی بوده و محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت‌های مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کند. تولیدات این برند از تنوع بالایی برخوردار است.

_ملونی: برند ملونی یکی از بهترین برندهای ایرانی است. کیفیت و طراحی جا قاشق چنگالی‌های این رنگ بسیار بالا بوده و برای هر مصرف کننده‌ای با سلیقه گوناگون، کالای مورد نیاز را تامین می‌کند.



_آدلان: برند آدلان ایرانی نیز محصولات را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند و برای کسانی که از کالاهای با کیفیت استفاده می‌کنند، گزینه‌ای عالی است.

_فانتونی: برند فانتونی ایرانی محصولات متنوع لوازم خانگی را می‌سازد. محصولات هوم کت کیفیت مرغوبی داشته و از تنوع بالایی نیز برخوردارند.

انواع جا قاشق چنگالی بر اساس جنس
انواع جا قاشق چنگالی بر اساس جنس

انواع جا قاشق چنگالی بر اساس جنس

-جا قاشق چنگالی‌های پلاستیکی که متداول‌ترین و ارزان‌ترین گزینه هستند؛ اما معمولاً دوام چندانی نداشته و ممکن است پس از مدتی دچار آسیب شود.

-جا قاشق چنگالی چوبی که ظاهری زیبا و بیشتر تزیینی دارند. این جا چنگالی‌ها باید به طور منظم با استفاده از دستمال نمدار تمیز شده تا از تغییر رنگ و ترک خوردگی آنها جلوگیری کنید. وجود جا قاشق چنگالی چوبی باعث افزایش گرمی در دکوراسیون طراحی داخلی آشپزخانه می‌شود.



-جا قاشق چنگالی فلزی که جزو با دوام‌ترین گزینه‌ها بوده و در برابر خوردگی شکستگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. اگر می‌خواهید جا قاشق چنگالی ظرف مدت‌های طولانی برایتان کار کند، می‌توانید از این گزینه بهره بگیرید.

-جا قاشق چنگالی‌ شیشه‌ای که شیک‌ترین ظاهر را دارند، اما حساس‌ترین نیز محسوب می‌شوند؛ زیرا ممکن است در صورت کوچکترین برخورد قاشق و چنگال با این نوع قاشق چنگالی‌ها، ترک خورده و بشکنند. ضمناً باید آنها را همواره تمیز کنید تا از کدر شدن و لکه‌دار شدنشان اجتناب نمایید.

قیمت جا قاشق چنگالی
قیمت جا قاشق چنگالی

قیمت جا قاشق چنگالی

همانطور که در این مطلب بیان کردیم، مدل و ابعاد، نحوه استفاده و کیفیت اکسسوری و یراق جا قاشق چنگالی‌ها با یکدیگر بسیار فرق می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت باشد.

قطعاً زمانی که شما می‌خواهید از یک جا قاشق چنگالی با ابعاد کوچک و جنس پلاستیکی استفاده کنید؛ هزینه‌ای کمتر نسبت به زمانی که از جنس شیشه بهره می‌گیرید، پرداخت کنید.



بهترین کار این است که ابتدا نوع نیاز خود و جنس جا قاشق چنگالی مورد نظرتان را تعیین کرده و سپس با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های شهر از قیمت آن مطلع شوید و یا طریق سایت‌های مختلف اینترنتی قیمت آن را به دست آورده و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

باید بدانید اگر محصول انتخابی شما خارجی باشد نوسانات نرخ ارز، هزینه‌های حمل و نقل و… نیز به قیمت آن افزوده خواهد شد؛ بنابراین هنگام خرید محصول تمامی این موارد را در نظر داشته باشید.

خرید بهترین برند جاقاشق چنگالی

برای خرید بهترین برند جاقاشق چنگالی با مراجعه به فروشگاه‌ تاپ یراق به آدرس topyaragh.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.



سخن آخر

وجود جا قاشق چنگالی در آشپزخانه از هر نوعی که باشد، یک نعمت محسوب می‌شود؛ زیرا علاوه بر ظاهر زیبای خود، باعث ایجاد یک آشپزخانه منظم و مرتب شده و دیگر نگران جا دادن وسایل مختلف خود نیستید.

ضمناً این لوازم دسترسی بسیار آسانی داشته و شما می‌توانید هنگام شستشو یا آشپزی، به راحتی از هرکدام آنها بهره بگیرید. ما در مطلب بهترین برند جاقاشق چنگالی در مورد اینکه بهترین برند چیست، انواع این محصول و جنس آنها صحبت کرده و نکات مفیدی را در اختیارتان قرار دادیم.

امیدواریم از مطالب مقاله بهترین برند جاقاشق چنگالی بهره کافی را برده باشید و برایتان کاربردی بوده باشد. از اینکه تا پایان مقاله بهترین برند جاقاشق چنگالی در کنار تاپ یراق بودید متشکریم.

سوالات متداول

۱_انتخاب بهترین جا قاشق چنگالی به چه چیزی بستگی دارد؟

این کار به عوامل مختلفی همچون نوع، جنس، ابعاد، تعداد طبقات، طراحی، قابلیت شستشو، همچنین بودجه شما و سلیقه‌تان بستگی دارد.

۲_دسته جا قاشق چنگالی‌ها چند مدل دارد؟

معمولا برای ساخت دسته قاشق چنگالی‌ها به دو صورت عمل می‌کنند. در نوع اول دارای دسته‌هایی هستند که از چنگالی بیرون آمده و دسترسی آسان‌تری را به قاشق چنگال‌های درون خود ایجاد می‌کند.

در نوع دوم دسته‌های چهار قاشق چنگالی را در داخل آن می‌گذارند که ظاهر مرتب‌تری داشته، اما دسترسی به لوازم آن ممکن است کمی دشوار باشد. شما می‌توانید طبق سلیقه و احتیاج خود از هر کدام از این مدل‌ها خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *