بررسی انواع کشو کابینت

بررسی انواع کشو کابینت

آیا مدل های متنوع انواع کشو کابینت را می شناسید؟ این روزها تمامی آشپزخانه ها مجهز به کابینت ها از جنس های مختلف هستند. نظم دهی و چیدمان وسایل در آشپزخانه برای تمامی افراد امری مهم است. دیگر کسی به دنبال ساخت کابینت های قدیمی و بدون هیچ یراق آلات و اکسسوری نیست. کابینت های امروزی مجهز به انواع کشو کابینت و تجهیزات مجهز هستند. به طوری که کابینت ها دارای نظم دهی بیشتری هستند. این گونه یراق آلات که در کشو کابینت به کار گرفته می شوند تنها برای آشپزخانه های بزرگ و کابینت های مدرن نیستند. بلکه به راحتی در آشپزخانه های کوچک با کابینت های کم حجم هم مناسب هستند.

انواع کشو کابینت در نظم دهی به آشپزخانه

انواع کشو کابینت

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.انواع کشو کابینت شامل سطل زباله کابینتی، آبچکان و جا ظرفی، ریل ساچمه ای و ریل مخفی و … است که آشپزخانه ها را از دست خرده ریزه ها نجات می دهد. تعداد انبوهی از یراق آلات هستند که برای نظم دهی و ساماندهی کابینت ها به کار گرفته می شوند. اما این چند مورد به سودمند بودن نقش کشوها در ایجاد نظم و سازماندهی وسایل کمک می کند.

در سبک آشپزخانه های مدرن می توانید انواع کشو کابینت را بیشتر از سایر سبک ها مشاهده کنید. به طوری که برای هر قسمت یک اکسسوری جداگانه تعریف شده است. طراحی دقیق و منظم به خلق یک آشپزخانه زیبا و کاربردی منجر می شود. مجهز شدن کابینت آشپزخانه به کشو از گذشته تاکنون رواج داشته است. اما نمونه های جدید به نحوی طراحی شده اند که بتوان هر چیزی را در کشوی مخصوص خود قرار داد. اکسسوری کابینت که امروزه نمونه های متنوع و زیبای آن را در آشپزخانه های امروزی می بینیم چیدمان لوازم را آسان کرده است. جا قاشق و چنگالی، سوپر مارکت کابینتی، سطل زباله کابینتی، کشوهای مخفی و … همگی جزء تجهیزاتی هستند که فضای آشپزخانه را مدیریت می کنند. طبقه بندی کشوها به وسیله این لوازم فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

جهت رگلاژ درب کابینت ها خواندن این مقاله توصیه می شود : 

انواع کشو کابینت را بشناسید

انواع کشو کابینت از آن دسته از تجهیزاتی هستند که در آشپزخانه های امروزی نمی توان نقش آن ها را نادیده گرفت. از دستگیره کابینت ها گرفته تا اکسسوری های مختلفی که برای نظم دهی استفاده می شوند همگی در دسته یراق آلات آشپزخانه قرار دارند. اگر شما هم مایل هستید جدیدترین و مدرن ترین طرح را به آشپزخانه خود بدهید حتما باید از این اکسسوری کابینت استفاده کنید. انواع کشو کابینت که به وسیله ریل کشو از یکدیگر مجزا می شوند، از لحاظ نحوه باز و بسته شدن به دو مدل ریل ساچمه ای و مخفی تقسیم بندی می شوند.

ریل ساچمه ای

یکی از ریل های پر کاربرد و پر فروش ریل ساچمه ای است که در دو مدل سه تکه و دوتکه وجود دارد. در انواع کشو کابینت با عمق کم از ریل ساچمه ای دو تکه استفاده می شود. در کشوهای با عمق و ابعاد مختلف از سه تیکه استفاده می شود. جنس این ریل ها از ورق های آهن با ماندگاری و طول عمر بالاست.

ریل مخفی

ریل مخفی در زیبایی تاثیر زیادی دارد. باز و بسته کردن راحت کشو کابینت، طول عمر و ماندگاری بالا از ویژگی های عمده این ریل ها است. این ریل در دو مدل مگنتی و آرام بند در بازار وجود دارد. برای تهیه بی دغدغه این محصول می توانید فروشگاه تاپ یراق را انتخاب کنید. در زیر چند مدل رایج کشو کابینتی دیگر را توضیح می دهیم که با طرح و اندازه و رنگ های مختلفی تولید و به کار گرفته می شود.

 
ریل تاندوم باکس

سوپر مارکت کابینتی/ انواع کشو کابینت

سوپر مارکت کابینتی یکی از انواع کشو کابینت در کابینت های امروزی محسوب می شود. سبدهای سوپر مارکتی سبدهای چند منظوره ای هستند که شبیه کشو هستند. سبدهای ریلی چند منظوره یا سوپر مارکتی مزیت های زیادی نسبت به سایر سبدها دارند که یکی از این مزیت های خروج مستقل طبقات آن است.
کانترها شلوغ و به هم ریخته آشپزخانه یکی از معضلات اصلی آشپزخانه های کوچک است. چیدمان ادویه و خوراکی های خشک و مایع در داخل کابینت ها برای همه ی افراد کار سختی است. اما با کشوهای دارای سوپر مارکت کابینتی به راحتی می توان در فضای کمی حجم زیادی از مواد مصرفی را جایگذاری کرد.

مزایای عمده انواع کشو کابینت در آشپزخانه

از عمده مزایایی که نصب انواع کشو کابینتی به دنبال دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سر و سامان دادن به آشپزخانه
• طبقه بندی خریدها
• دسترسی سریع
• بهینه سازی آشپزخانه به بهترین شکل ممکن
• استفاده از فضای روی درب کابینت
• استفاده از فضاهای کم عرض

سطل زباله کابینتی

یکی دیگر از انواع کشو کابینت سطل زباله کابینتی است. معمولا محل نصب این تجهیزات در زیر سینک ظرفشویی است. با کشیدن کشو ریلی یک یا دو سطل زباله مخصوص زباله تر و خشک بیرون می آید. وجود سطل زباله کشویی یکی از تجهیزات اصلی در آشپزخانه های مدرن است. پس اگر شما هم قصد دارید که سطل آشغال مخفی بماند و در کابینت یک جای اختصاصی داشته باشد نمونه های کابینتی انتخاب خوبی هستند. سطل زباله های درون کابینتی در سایزهای مختلف ساخته می شود.
برخی از سطل زباله های درون کابینتی به نحوی طراحی شده اند که با باز کردن درب کابینت می توان زباله را درون سطل خالی کرد. ریل ها و یراق آلاتی که در این اکسسوری ها به کار گرفته می شوند از کیفیت بالایی برخوردارند. به طوری که پس از یک مدت استفاده به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نمی دهند و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند.

آبچکان و جاظرفی/ انواع کشو کابینت

انواع کشو کابینت

در اکسسوری های کابینت آبچکان و جاظرفی نقش مهمی دارند. در بین انواع کشو کابینت، کابینت مختص قاشق و چنگال و کابینت قابلمه ها یکی از ضروری ترین کشوها هستند. از آنجا که چیدمان ظرف ها نقش مهمی در آراستگی آشپزخانه دارد پس استفاده از یراق آلات مختلف برای این امر ضرورت پیدا می کند. آبچکان و جاظرفی در انواع طرح ها و سایزهای مختلف وجود دارند که شما می توانید در فروشگاه اینترنتی تاپ یراق انواع این لوازم را خریداری کنید.
آبچکان ها در انواع جنس های پلاستیکی، فلزی و آبکاری وجود دارند. اما مدل های آبچکان متنوع هستند که در زیر به رایج ترین طرح ها اشاره می کنیم.
• آبچکان زیر پنجره
• جا ظرفی استیل
• آبچکان آویزی
• آبچکان داخل سینک
• آبچکان دو طبقه داخل کابینت
• آبچکان برای سینک جلوی پنجره
• آبچکان تسمه ای
• آبچکان دیواری استیل
• آبچکان استیل ضد زنگ
• آبچکان چوبی

جهت آشنایی با انواع جک کابینت مطالعه این مقاله توصیه می شود : 

سخن پایانی

وجود انواع کشو کابینت در تمام آشپزخانه ها به یک ضرورت تبدیل شده است. هرچه آشپزخانه به تجهیزات و یراق آلات مجهز باشد آراستگی و فضای بیشتری به صاحب خانه می دهد تا چیدمان بهتری داشته باشد. ساماندهی لوازم آشپزخانه به وسیله انواع کشو کابینت ها از قبیل سوپر مارکت کابینتی برای نظم دهی به مواد خوراکی و خریدها، آبچکان و جاظرفی، سطل زباله کابینتی و … کار بسیار راحتی است. بدون شک داشتن یک آشپزخانه زیبا و منظم آرزوی همه ی افراد است. پس کافیست که با صرف هزینه ی نه چندان زیادی یک سری اکسسوری کابینت تهیه کنید و کشوهای جادار و منظمی ایجاد کنید. در فروشگاه اینترنتی تاپ یراق می تواند هر اکسسوری از هر جنسی که خواستید را تهیه کنید و آشپزخانه خود را بیارایید.

مشاوره با متخصصان تاپ یراق

66700411 – 021

تماس با تاپ یراق

عبارات مرتبط با « بررسی انواع کشو کابینت » :

کشو مخفی کابینت ، کشو مخفی داخل کابینت ، کشوی مخفی کابینت ، کشو زیر کابینت ، ریل کشو قدیمی ، انواع کشو ، کشو مخفی در کابینت ، کشوهای مخفی در کابینت ، باز كردن ريل كابينت ، داخل کشو کابینت ، طریقه نصب ریل ساچمه ای کشو ، باز کردن ریل کشو ، طريقه باز كردن ريل كشو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *