سیستم صوتی خانگی حرفه ای

معرفی بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای 2022

سیستم صوتی خانگی یکی از تجهیزاتی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به داشتن آن در خانه خود هستند. کسانی که دوست دارند حین تماشای فیلم و سریال یا مسابقات ورزشی و حتی گوش کردن موسیقی، بهترین کیفیت صدا را تجربه کنند و خود را در صحنه تصور کنند به سراغ تهیه سیستم‌های صوتی حرفه‌ای می‌روند. از این رو در ادامه این مطلب در خصوص بهترین سیستم‌های خانگی که صدایی بسیار باکیفیت و شفاف را ارائه می‌کنند، صحبت خواهد شد. بنابراین اگر علاقه‌مند به این مدل سیستم‌ها هستید، حتما ادامه این مقاله را که تاپ یراق تهیه کرده است را دنبال کنید.

بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای 2022

همانطور که گفته شد سیستم صوتی یکی از تجهیزات برقی است که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند و بسیاری از خانواده‌ها برای لذت بیشتر از دیدن تصاویر، خواهان سیستم حرفه‌ای صوتی در کنار آن نیز هستند. برای آشنایی بیشتر علاقه‌مندان، در زیر بهترین و مطرح‌ترین مدل‌های سیستم صوتی خانگی را معرفی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای

سیستم صوتی سونی مدل MHC-V90

سیستم صوتی خانگی سونی در این مدل یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. این سیستم صوتی هم از وای فای و هم از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و می‌توان انواع فرمت‌های موسیقی و صوتی را با آن پخش کرد. امکان اتصال به تلفن همراه از طریق NFC نیز در این محصول فراهم شده است. کنترل پنل این دستگاه به صورت لمسی بوده و کار کردن با آن رد عین جذابیت، بسیار هم ساده است. وزن 50 کیلویی این دستگاه باعث شده است که در طراحی آن چرخ‌هایی به کار برود که حمل و نقل آن آسان شود.

سیستم صوتی سونی مدل MHC-V42D

دیگر سیستم صوتی خانگی مناسب و قوی از برند سونی این مدل است که می‌تواند برای محیط‌های بسیار بزرگ هم جوابگو باشد.
این محصول نسبتا قیمت خوبی را هم دارد و از فرمت‌های صوتی متفاوتی هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر بلوتوث، امکان اتصال این محصول به تلفن همراه از طریق NFC نیز فراهم شده است. همچنین ورودی و پورت‌های مختلف این سیستم خانگی مزیت دیگر آن است. این محصول دارای رقص نور زیبایی نیز است.
این دستگاه دارای ساب ووفر 25 سانتی‌متری، 2 توییتر 4 سانتی‌متری و 2 میدرنج 8 سانتی‌متری است.

سیستم صوتی سونی sony

سیستم صوتی گرین مدل GS6115BT

سیستم صوتی خانگی گرین مدل GS6115BT سیستم مناسب و باکیفیت دیگری است که به معرفی آن می‌پردازیم. این سیستم شامل 5 بلندگو و یک ساب ووفر است و برای پخش صوتی، بلندگوهای آن به ساب ووفر متصل می‌شوند. همچنین امکان ارتباط بدون سیم و با استفاده از سیم نیز برای آن وجود دارد. لازم به ذکر است که توان خروجی این سیستم 115 وات است.

سیستم صوتی ال جی مدل LG CM9760

ال جی نیز به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده انواع سیستم‌های صوتی شناخته می‌شود که در این محصول خود سیستم صوتی مخصوص کاربردهای خانگی را به بازار ارائه کرده است. این محصول دارای آمپلی فایر قوی با توان 3300 وات است. میکسر ساده و دو عدد اسپیکر سه درایوی و همچنین پشتیبانی از بلوتوث هم سایر امکانات این محصول قدرتمند است.

پاناسونیک Panasonic SC-VKX95

این محصول نیز جزو سیستم‌های صوتی خانگی بسیار محبوب و باکیفیت است که دارای آمپلی فایر 1350 واتی نیز است. انواع پورت‌ها و خروجی‌ها مختلف در کنار سیستم نورپردازی زیبا از ویژگی‌های این محصول هستند. همچنین این دستگاه دارای ساب ووفر مخروطی و توییتر مخروطی نیز است.

تسکو TS2080

تسکو برندی ایرانی است که محصولات صوتی بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. تسکو در این سیستم صوتی خانگی خود محصولی را معرفی کرده است که قدرت بلندگوهای آن برابر 40 هزار وات است. تنظیم صدای این محصول به کاربر این امکان را می‌دهد که صدای خروجی را طبق سلیقه خود تنظیم کنند. بلوتوث، پورت‌های USB و 4 عدد ساب ووفر که سایز 12 هستند، از مشخصات دیگر این سیستم صوتی است.

بهترین سیستم صوتی های خانگی

سونی مدل MHC-V02D

یکی از محصولات جدید برند سونی در حوزه سیستم‌های صوتی همین مدل است که صدایی بسیار قوی و باکیفیتی را ارائه می کند. طراحی و زیبایی این محصول نیز در حد بسیار خوبی قرار دارد و آن را برای انواع مهمانی‌ها به گزینه عالی تبدیل می‌کند.
همچنین طراحی آن به نحوی است که می‌توانید آن را روی سه پایه مخصوص قرار دهید که صدا با شفافیت مناسب‌تری در فضا پخش شود. نباید نگران جابجایی این حصول نیز بود؛ زیرا با دسته و چرخ‌هایی که برای آن تعبیه شده است، این کار به راحتی صورت می‌گیرد. سیستم نورپردازی این محصول نیز با میزان صدا هماهنگ می‌شود و زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد. این محصول همچنین دارای 2 میدرنج 6 سانتی‌متری و ووفر 15 سانتی‌متری نیز است.

سیستم صوتی خانگی فکتور

سیستم صوتی توکار فکتور مدل sse2v2

فکتور برندی معتبر و جدیدی در امر تولید انواع سیستم‌های صوتی است که به صورت تدریجی در حال کسب جایگاه مناسب در بازار است.
سیستم صوتی توکار فکتور مدل sse2v2 دارای بدنه‌ای از جنس‌های فلز و شیشه و چوب و پارچه است که برای هماهنگی دکوراسیون منزل بسیار ایده‌آل است. کنترلر لمسی، انواع پورت‌ها و اتصال از طریق بلوتوث از ویژگی‌های این دستگاه است. همچنین در این محصول بخش ساب ووفر و میدرنج برای حداکثر کیفیت صدا در نظر گرفته شده است.
مشخصات فنی سیستم صوتی فکتور مدل sse2v2
ابعاد : ۲۴ * ۱۳ * ۷ سانتی متر ۲۳ * ۱۳ * ۱۰ سانتی متر ۲۳ * ۸ سانتی متر
وزن : حدود ۳ کیلوگرم
توان خروجی ۲۰۰ وات با ۱ ساب ووفر و ۲ میدرنج قدرتمند
صفحه وایرلس شارژر با قابلیت شارژ سریع انواع گوشی و تبلت
اتصال بلوتوث و صفحه کلید لمسی
قابل استفاده در انواع مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه

سیستم صوتی هوشمند فکتور

کلام پایانی

سیستم صوتی خانگی به انواع ابزاری خاص و ویژه برای هر منزلی می‌تواند نقش کلیدی را ایفا کند. در این بین انتخاب سیستم صوتی مناسب با توجه به اندازه محیط و البته میزان صدای لازم، بسیار اهمیت دارد. در این مطلب سعی شد برخی از مدل‌های برتر سیستم‌های صوتی برای آشنایی بیشتر کاربران مورد بررسی قرار بگیرند.

تاپ یراق نمایندگی انحصاری محصولات فکتور می باشد و شما عزیزان می توانید برای تهیه این محصولات به فروشگاه های تاپ یراق در کاشان و تهران مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *