معرفی جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

معرفی جدید ترین اکسسوری آشپزخانه

آیا از ترکیب آشپزخانه ی خود راضی نیستید؟ آیا همچنان با وجود کابینت ها و محفظه های ریز و درشت آشپزخانه تان، همه چیز به هم ریخته و بی نظم به نظر می­رسد؟ انواع یراق و جدیدترین اکسسوری آشپزخانه را در این مقاله با هم می بینیم و بررسی می کنیم  تا از بی نظمی در آشپزخانه خلاص رهایی یابیم.

اکسسوری آشپزخانه چیست؟

احتمالا موافق هستید که ایجاد فضا در کابینت آشپزخانه و ساختن کشوها و طبقه ها برای ایجاد نظم در آشپزخانه کافی نیست و وسائل و اقلام خیلی زیادی در آشپزخانه هستند که نیاز به فضای اختصاصی خود دارند. اکسسوری های آشپزخانه کمک می کنند فضاهای کابینتی و سایر قسمت های آشپزخانه بهینه تر استفاده شوند. نمونه هایی از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه عبارتند از: اکسسوری کابینت، سبد کابینت، سوپرمارکت کابینتی، آبچکان و جاظرفی، جا قاشق چنگالی، سطل زباله کابینتی و ….

چند نمونه از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

  • اکسسوری کابینت آشپزخانه

وسایل در کابینت ها معمولا به هم ریخته و نامنظم رها می­شوند اما میتوان با انواعی از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه مانند اکسسوری کابینت از این به هم ریختگی جلوگیری کرد. نمونه هایی از اکسسوری کابینت مثل قفسه بندی گوشه هایی که در آنها دسترسی به انتهای کابینت سخت است که به مجیک کرنر معروف هستند یا قفسه بندی کابینت ها برای جایگذاری قابلمه ها ، نمونه هایی از اکسسوری کابینت محسوب می شوند.

مجیک کرنر - اکسسوری کابینت

مجیک کرنر ها می توانند با توجه به نیاز شما و وضعیت کابینت به صورت چرخشی، لوبیایی یا ریلی باشند و معمولا برای بخش هایی اجرا می­شوند که فضای زیاد ولی عمیق و غیرقابل دسترسی دارند. ارگانایزر قابلمه نیز مخصوص محیط های مدرن و با هدف منظم ماندن قبلمه ها و درب آنها به صورت های کشویی و ریلی و قلاب دار طراحی و اجرا می­شوند.

  • جدیدترین اکسسوری آشپزخانه – سبد کابینت

انواع سبد کابینت هم از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه محسوب می شود. از سبد کابینت می توان برای وسائلی از آشپزخانه استفاده کرد که شکل و ظاهر خاصی ندارند و با هدف نظم دهی بیشتر به فضای داخل کابینت، در سبد کابینت جمع آوری می شوند. انواع جابطری ها و کشوهای چند منظوره که می توان برای نظم دهی هرچه بیشتر آشپزخانه استفاده کرد در دسته بندی سبدهای کابینتی قرار می گیرند.

سبد کابینتی
  • جدیدترین اکسسوری آشپزخانه – سوپرمارکت کابینتی

مورد بعدی در جدیدترین اکسسوری کابینت، سوپرمارکت کابینتی ست. شاید بتوان گفت سوپرمارکت کابینتی میتواند از لوکس ترین و زیباترین بخش های یک آشپزخانه باشد. این اکسسوری جذاب معمولا به صورت فایل های ثابت یا سیار دیواری اجرا می شود و فضاهای به هردلیل مرده و غیرقابل استفاده را جهت جانمایی انواع مواد مصرفی در آشپزخانه طبقه بندی می کند.

سوپرمارکت کابینتی می تواند به دو شکل ایستاده یا زمینی طراحی شود. سوپر مارکت کابینتی زمینی میتواند در دو نوع نصب از کف و نصب از بغل با توجه به استفاده و انگیزه ی شما طراحی و ساخته شود. نوع ایستاده آن نیز هم میتواند در فضاهای تنگ بین کابینت ها اجرا شود و هم اینکه به شکل یخچالی داخل یک یونیت نصب و به صورت ریلی و کشویی خارج شود.

سوپر مارکت کابینتی - اکسسوری کابینت

به طور کل اجرای سوپرمارکت کابینتی از انواع جدیدترین اکسسوری آشپزخانه است که کمک شایانی می کند، فضای آشفته ی آشپزخانه ی خود را از موارد مصرفی آشپزخانه و بهداشتی خالی کنید و به آن نظم بیشتری دهید.

  • جدیدترین اکسسوری آشپزخانه – آبچکان و جاظرفی

وقت آن است که فکری به حال ظرف های شسته شده بکنید. یک آبچکان و جاظرفی لوکس و زیبا در کنار سینک ظرفشویی هم از لحاظ بهداشتی اکسسوری مهمی محسوب می­شود و هم به زیبایی آشپزخانه کمک شایانی می­کند. آبچکان و جاظرفی هم می تواند به شکل رومیزی در کنار یا روی سینک قرار بگیرد و هم می­تواند به صورت دو طبقه محیط بالای سینک که معمولا بلااستفاده است را بهینه تر سازد.

جنس این اکسسوری جذاب و مهم معمولا از استیل ضد زنگ است که با توجه به تماس مداوم با آب و مواد شوینده لازم است از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

آبچکان و جاظرفی اکسسوری کابینت
  • جاقاشق چنگالی

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه که معرفی می کنیم جاقاشق چنگالی ست. همه می دانیم رها کردن قاشق و چنگال و ابزارهای مشابه در کشو و کابینت آشپزخانه به مرور زمان با آشفتگی و به هم ریختگی و حتی آسیب دیدن این ابزارها همراه است لذا معمولا در کشوها از اکسسوری جاقاشق چنگالی استفاده می شود تا از اسیب ها جلوگیری شده و نظم بیشتری ایجاد شود. جاقاشق چنگالی هم میتواند به شکل سبد در کشو استفاده شود هم به اشکال دیگر حتی روی کابینت که از فضاهای دیدنی آشپزخانه به شمار می آید.

به تازگی برند تانسو  جاقاشقی های چوبی بسیار با کیفیت و زیبایی به بازار عرضه کرده است که از لطاظ کیفیت، زیبایی و دوام و کارآیی گوی سبقت را از رقیبان ربوده است و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تانسو جاقاشق چنگالی های چوبی را در طرح های روکش چرم، تمام چوب راش ، تمام چوب روسی ، دوطبقه و کشویی به بازار عرضه کرده است.

جا قاشق چنگالی - اکسسوری آشپزخانه
  • جدیدترین اکسسوری آشپزخانه – سطل زباله کابینتی

زباله ها و آشغال های تر و خشک و مدیریت آنها روزانه از چالش های بزرگ آشپزخانه های امروزی هستند. علاوه بر مسائل بهداشتی که حضور زباله ها در محیط منزل ایجاد می کند و مخصوصا در فصول گرم سال می تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع و حتی بیماری شود، حضور سطل زباله نازیبایی بصری زیادی ایجاد می کند و محیط آشپزخانه که اساسا یک محیط زیبا و جذاب و پر از عطر غذاهای مختلف است را تحت تاثیر قرار می­دهد.

بنابراین در اکثر آشپزخانه های مدرن جهت دورکردن زباله از چشم بقیه، از سطل زباله کابینتی استفاده می شود. این اکسسوری از انواع جدیدترین اکسسوری آشپزخانه به این شکل ساخته و نصب می شود که فضای داخل یک کابینت که معمولا نزدیک به سینک باشد را مجهز به دو سطل برای تفکیک زباله های خشک و تر می کنند و این سطل ها با یک سازکار ریلی از کابینت بیرون می آیند و به داخل می روند. ضمنا خود سطل ها میتوانند برای شست و شو یا برای خروج زباله از جای خود خارج شوند.

 

سطل زباله کابینتی

نکته مهم در ساخت سطل زباله کابینتی استفاده از متریال مناسب و قوی در بدنه فلزی و ریل آن است تا با خروج و ورود مداوم سطل ها دچار خم شدگی و مشکل نشود. فراسازان برندی است که در ارائه سطل زباله کابینتی با کیفیت بسیار جا افتاده است و محصولات درجه یک و زیبایی به بازار عرضه کرده است.

بنابراین با استفاده از انواع جدیدترین اکسسوری آشپزخانه که معرفی گردید دیگر لازم نیست نگران آشفتگی آشپزخانه خود باشید و با عصبانیت به دنبال وسائل گمشده ی آشپزخانه بگردید و مطمئن خواهید بود که از محیط آشپزخانه بهترین استفاده را کرده اید و بهینه ترین جانمایی را در کابینت ها و کشوهای آشپزخانه خود دارید و دسترسی سریع تر و راحتتر به همه چیز خواهید داشت.

تاپ یراق فروشگاه یراق آلات و اکسسوری کابینت می باشد که می توانید به راحتی محصولات جدید و با کیفیت را از این فروشگاه به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمایید.   فروشگاه تاپ یراق

تماس با متخصصان تاپ یراق

66700411 – 021

تماس با تاپ یراق

عبارات مرتبط با « معرفی جدیدترین اکسسوری آشپزخانه » :

اکسسوری آشپزخانه ، جدیدترین اکسسوری آشپزخانه ، اکسسوری کابینت گوشه ، انواع اکسسوری آشپزخانه ، اکسسوری آشپزخانه چیست ، انواع اکسسوری کابینت ، جدیدترین اکسسوری ، جدیدترین اکسسوری های بازار ، سوپرمارکت کابینتی ، اکسسوری کابینت ، کابینت سوپرمارکت ، جاظرفی ایستاده ، جدیدترین آبچکان آشپزخانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *