معرفی لوازم برقی هوشمند فکتور

معرفی لوازم برقی هوشمند فکتور

امروزه به کار بردن تجهیزات برقی به جز زیبایی محصولات، کاربردی بودن و به روز بودن آن ها و اینکه با تکنولوژی روز دنیا همراه باشند بسیار مورد اهمیت واقع می شود. در دوران پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی یراق و تجهیزات، انتظارات مردم از یک محصول بسیار بالا رفته است و می خواهند به جز تماشای تاثیر مثبت آن محصول در دکوراسیون، شاهد کیفیت و کارایی بالای محصول باشند. در این مقاله می خواهیم به معرفی شرکت هوشمند سازی مورف و لوازم برقی فکتور بپردازیم که یکی از قوی ترین شرکت ها در تولید تجهیزات برقی می باشد.

شرکت هوشمندسازی فکتور در حال پردازش و تولید لوازم برقی لوکس با رویکرد همسان سازی با نیاز روز و پیشرفت تکنولوژی می باشد. صنعت هوشمند سازی لوازم برقی صنعتی است که روز به روز با سرعتی شگفت‌انگیز در حال تحول و پیشرفت می باشد. از این رو تیم  تحقیق و توسعه شرکت فکتور در تلاش است تا با بهره‌گیری از دانش روز و تحقیق برروی نیاز‌های جامعه و تغییرات دنیای تکنولوژی، محصولاتی خلاقانه، کاربردی و مجهز به تکنولوژی روز دنیا را در جهت هوشمند‌سازی صنعت تجهیزات برقی، تولید کند.

لوازم برقی فکتور ساخته شده با بهترین متریال و زیر نظر مداوم کنترل کیفیت، همواره بهترین و کاربردی ترین محصولات را به بازار عرضه کرده اند. همچنین لازم به ذکر است پشتیبانی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی فکتور جزو بازوهای بسیار قوی این شرکت می باشد و با آغوش باز از کاربران خود پذیرایی می کنند.

در ادامه این مقاله می خواهیم به معرفی محصولات و لوازم برقی با کیفیت فکتور بپردازیم پس تا پایان همراه ما باشید.

معرفی لوازم برقی فکتور

لوازم برقی فکتور شامل انواع پریزهای توکار و روکار ، ساعت هوشمند ، شارژر بی سیم توکار و شارژر USB ، سیستم صوتی توکار ، کشوی الکترونیکی یا همان Safe Box می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

پریز توکار فکتور

پریز توکار چوبی فکتور مدل FPO1

بدنه ی این پریز توکار فکتور از جنس چوب طبیعی و فلز می باشد و دارای دو خروجی برق شهر با توان ۱۶ امپر ۲۲۰ ولت است.
این پریز دارای دو پورت شارژ USB جهت شارژ انواع گوشی و تبلت می باشد که جهت سهولت کاربران طراحی شده است. این پورت ها دارای خروجی فست شارژ ۵ ولت ۲.۱ آمپر با امکان شارژ همزمان دو دستگاه می باشند.
پریز توکار چوبی فکتور FACTOR مدل FPO1 قابل نصب در انواع مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه، ادارات و هتل ها می باشد.

ابعاد این پریز توکار  ۴ * ۸ * ۲۰ سانتی متر و وزن آن ۳۸۰گرم است.

پریز fbi+ فکتور

پریز توکار فکتور مدل +FBI

پریز توکار فکتور FACTOR مدل +FBI  دارای بدنه مقاوم و تمام فلزی با رنگ کوره ای استاتیک با طراحی چشم نواز می باشد که دارای دو خروجی برق شهر با توان ۱۶ آمپر ۲۲۰ ولت می باشد. همچنین این پریز توکار فکتور دارای دو پورت شارژ USB جهت شارژ انواع گوشی و تبلت است و مکانیزم حرکتی در این پریزها تعبیه شده که درب دستگاه جهت محافظت از پریزها و استفاده بهینه از فضا باز و بسته می شود.
پریز توکار فکتور FACTOR مدل +FBI   قابل نصب در انواع میز کنفرانس، میزهای ادارای، آشپزخانه، هتل ها می باشد.

ابعاد این پریزها  ۷ * ۱۳ * ۲۶ سانتی متر می باشد و وزن آن ها ۱۲۷۰ گرم است.

پریز fbi فکتور

پریز توکار فکتور مدل FBI

این مدل پریز توکار فکتور دارای بدنه مقاوم تمام فلزی با رنگ کوره ای استاتیک با طراحی چشم نواز است که دارای سه خروجی برق شهر با توان ۱۶ آمپر ۲۲۰ ولت می باشد. در این مدل هم مانند مدل قبلی که معرفی شد، مکانیزم حرکتی طراحی شده است که درب دستگاه جهت محافظت از پریزها و استفاده بهینه از فضا باز و بسته می شود.
پریز توکار فکتور FACTOR مدل FBI  قابل نصب در انواع میز کنفرانس، میزهای ادارای، آشپزخانه، هتل ها می باشد.

ابعاد این پریزها  ۷ * ۱۳ * ۲۶ سانتی متر و وزن آن ها ۱۲۷۰ گرم می باشد.

بیشتر بخوانیم :

پریز fpo2 فکتور

پریز توکار فکتور مدل FPO2

این مدل از لوازم برقی فکتور دارای طراحی منحصر به فرد با ترکیب شیشه و فلز است که دارای یک خروجی برق شهر با توان ۱۶ امپر ۲۲۰ ولت می باشد. همچنین این پریزها دارای دو پورت شارژ USB جهت شارژ انواع گوشی و تبلت می باشند. خروجی فست شارژ ۵ ولت ۲.۱ آمپر با امکان شارژ همزمان دو دستگاه جزو مزیت های عالی این پریز ها می باشد.
پریز توکار فکتور FACTOR مدل FPO2  قابل نصب در انواع مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه، ادارات، هتل ها می باشد.

ابعاد این پزیزها  ۵/۵ * ۷/۵ * ۱۵/۵ سانتی متر و وزن آن ها ۴۱۰ گرم می باشد.

پریز fpo3 فکتور

پریز توکار فکتور مدل FPO3

این مدل از پریز های تولیدی شرکت فکتور دارای سه خروجی برق شهر با توان ۱۶ امپر ۲۲۰ ولت و همچنین دارای دو پورت شارژ USB جهت شارژ انواع گوشی و تبلت می باشند. همچنین این محصول دارای خروجی فست شارژ ۵ ولت ۲.۱ آمپر با امکان شارژ همزمان دو دستگاه می باشد. این پریزها دارای کلید خاموش روشن کردن دستگاه هستند که  نیاز به کشیدن کابل برای قطع برق نمی باشد.
پریز توکار فکتور FACTOR مدل FPO3  قابل نصب در انواع میز تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه و ادارات، هتل ها می باشد.

ابعاد این پریزها  ۳ * ۹ * ۳۹ سانتی متر و وزن آن ها ۶۹۰ گرم می باشد.

پریز fpo3.v2 فکتور

پریز توکار فکتور مدل FPO3.v2

این نوع از پریزهای فکتور دارای دو خروجی برق شهر با توان ۱۶ امپر ۲۲۰ ولت و دو پورت شارژ USB جهت شارژ انواع گوشی و تبلت با خروجی شارژ ۵ ولت ۲.۱ آمپر با امکان شارژ همزمان دو دستگاه می باشند.
پریزهای FPO3.v2  دارای خروجی HDMI با کیفیت ۱۰۸۰ می باشند که این قابلیت ها این پریزها را بسیار متفاوت و جذاب ساخته است.  همچنین این پریزها دارای کلید خاموش روشن کردن دستگاه هستند که برای قطع برق نیاز به کشیدن کابل نمی باشد.
پریز توکار فکتور FACTOR مدل FPO3.v2  قابل نصب در انواع میز تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه، ادارات، هتل ها می باشد.

ابعاد این پریزها  ۳ * ۸/۵ * ۲۳/۵ سانتی متر و وزن آن ها ۴۱۰ گرم می باشد.

پریز +UPO2 فکتور

پریز روکار فکتور مدل +UPO2

 این پریز ها مدل پیشرفته پریز مدل UPO2 می باشند که دارای بدنه مقاوم تمام فلزی با رنگ کوره ای استاتیک با طراحی چشم نواز می باشند.  این پریزهای فکتور دارای دو خروجی  برق شهر با توان ۱۶ امپر ۲۲۰ ولت و دو پورت شارژ USB جهت شارژ انواع گوشی و تبلت نیز می باشند. نور روشنایی LED جهت زیبایی و راحتی استفاده در فضاهای تاریک از جذابیت های این مدل پریزهای فکتور می باشد.  همچنین این پریزها دارای کلید خاموش روشن کردن نور به صورت مجزا از سیستم برق می باشند.
پریز روکار فکتور FACTOR مدل +UPO2  قابل نصب در انواع میز آرایش، میز تلویزیون، سرویس خواب ، آشپزخانه، ادارات و هتل ها می باشد.

ابعاد این پریزها  ۳ * ۹ * ۳۹ سانتی متر و وزن آن ها ۶۹۰ گرم می باشد.

پریز UPO2 فکتور

پریز روکار فکتور مدل UPO2

این محصول از لوازم برقی فکتور ساخته شده از بدنه مقاوم تمام فلزی با رنگ کوره ای استاتیک با طراحی چشم نواز است که دارای سه خروجی برق شهر با توان ۱۶ امپر ۲۲۰ ولت می باشد. این پریزها دارای نور روشنایی LED جهت زیبایی و راحتی استفاده در فضاهای تاریک می باشد. همچنین کلید خاموش روشن کردن نور به صورت مجزا از سیستم برق نیز در این پریز ها تعبیه شده است.
پریز روکار فکتور FACTOR مدل UPO2  قابل نصب در انواع میز آرایش، میز تلویزیون، سرویس خواب ، آشپزخانه، ادرات و هتل ها می باشد.

ابعاد  این پریزها  ۷ * ۶ * ۲۰ سانتی متر و وزن آن ها  ۵۹۰ گرم می باشد.

ساعت هوشمند فکتور

ساعت هوشمند توکار فکتور مدل SDC1

کارایی های ساعت هوشمند توکار فکتور شامل نمایش ساعت، نمایش دقیقه و شمارنده ثانیه، دارای تقویم و روزشمار هفته،  دارای ۸ حافظه برای ذخیره آلارم در ساعات مختلف شبانه روز ، دارای سنسور و آلارم دی اکسید کربن جهت اطلاع رسانی  نشت گاز شهری یا دی اکسید کربن و افزایش سطح آن در فضا بیش از حدنرمال  می باشد.

این ساعت هوشمند دارای ۴ رله یا دکمه دیجیتال که شما میتوانید برق ورودی هر دستگاهی را از قبیل چراغ های آشپزخانه ، سیستم های صوتی و هر دستگاه دیگری را به ورودی ساعت متصل کرده و آن ها را به وسیله دکمه های روی ساعت کنترل نمایید. همچنین ساعت هوشمند توکار فکتور دارای سنسور حرکت دست برای تشخیص و خاموش کردن آلارم ها بدون تماس دست به آن می باشد.

ساعت هوشمند توکار فکتور FACTOR مدل SDC1  جهت نصب در آشپزخانه، سرویس خواب و …می باشد.

ابعاد این ساعت  ۴ * ۲۲ * ۲۲ سانتی متر و وزن آن  ۷۵۰ گرم می باشد.

سیستم صوتی فکتور

لوازم برقی فکتور و سیستم صوتی خانگی حرفه ای

سیستم صوتی توکار فکتور مدل sse2v2

این سیستم صوتی فکتور دارای سه بخش اصلی است که بخش کنترلر اصلی که وظیفه اتصال بلوتوث و کنترل موزیک به وسیله دکمه های تمام لمسی و امکان شارژ وایرلس انواع گوشی و تبلت و … را فراهم می آورد و بخش سابووفر و میدرنج که برای ارائه حداکثر کیفیت صدا می باشد.

جنس بدنه سیستم صوتی توکار فکتور ترکیبی از فلز، شیشه، چوب و پارچه است که تجربه ای جدید برای ترکیب دکوراسیون با موسیقی برای شما می باشد.

ابعاد این ساعت هوشمند ۲۴ * ۱۳ * ۷ سانتی متر     ۲۳ * ۱۳ * ۱۰ سانتی متر       ۲۳ * ۸ سانتی متر و وزن : حدود ۳ کیلوگرم می باشد.
از دیگر مشخصات سیستم صوتی توکار فکتور FACTOR مدل sse2v2  می توان به  توان خروجی ۲۰۰ وات با ۱ ساب ووفر و ۲ میدرنج قدرتمند، صفحه وایرلس شارژر با قابلیت شارژ سریع انواع گوشی و تبلت، اتصال بلوتوث و صفحه کلید لمسی آن اشاره کرد.
از این سیستم صوتی هوشمند فکتور می توان در انواع مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه و …. استفاده کرد.

شارژر بیسیم فکتور

لوازم برقی فکتور و شارژرهای توکار

شارژر بیسیم توکار فکتور مدل MD-FC975

از سری لوازم برقی فکتور شارژرهای توکار فکتور می باشند. این شارژر بیسیم توکار قابلیت شارژ سریع برای دستگاه های اندروید و ios می باشد که دارای محافظ افزایش یا کاهش ولتاژ شارژ،
نشانگر LED و نمایش وضعیت شارژ می باشد.
شارژر بیسیم توکار فکتور FACTOR مدل MD-FC975  قابل نصب در انواع میز، مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه ، ادارات، هتل ها و رستوران ها می باشد.

ابعاد این شارژر توکار  ۱۱ * ۱۱ * ۳ سانتی متر و وزن آن ۲۱۰ گرم می باشد.

شارژر بیسیم توکار فکتور

شارژر بیسیم توکار فکتور مدل M-UWC1

این محصول شرکت فکتور قابلیت شارژ سریع برای دستگاه های اندروید و ios را دارد و همچنین دارای محافظ افزایش یا کاهش ولتاژ شارژ است.  بدنه چوب طبیعی و امکان نصب در زیر سطوح بدون نیاز به برش سطح، یکی از امکانات ویژه این شارژر بی سیم توکار می باشد.
شارژر بیسیم توکار فکتور FACTOR مدل M-UWC1  قابل نصب در انواع میز، مبلمان، سرویس خواب، آشپزخانه، ادارات ، هتل ها و رستوران ها می باشد.

ابعاد این شارژر بی سیم توکار  ۹ * ۳ سانتی متر و وزن آن ۱۷۰ گرم می باشد.

کشوی الکترونیکی فکتور

کشوی الکترونیکی فکتور مدل SBX1

از سری لوازم برقی فکتور کشوی الکترونیکی فکتور یا Safe Box می باشد. کاربری این محصول فکتور جهت محافظت از محتویات داخل کشو بوسیله رمز عبور ۴ رقمی تعیین شده توسط کاربر و امکان تغییر رمز عبور توسط کاربر را دارد.
کشوی الکترونیکی فکتور FACTOR مدل SBX1  دارای باتری داخلی لیتیومی بدون نیاز به برق، آداپتور و شارژر  می باشد و همچنین دارای صفحه کلید لمسی و کلید فیزیکی برای باز کردن اضطراری کشو می باشد.
این کشوی الکترونیکی قابل نصب در انواع میز، کمد، کشو در منازل، ادارات و هتل ها می باشد.

ابعاد این کشوی الکترونیکی  ۴۸ * ۴۰ * ۱۵ سانتی متر و وزن  آن ۱۰۴۰۰ گرم می باشد.

تاپ یراق نماینده رسمی لوازم برقی فکتور می باشد و می توانید محصولات فکتور را از فروشگاه های تاپ یراق در تهران و کاشان و همچنین وبسایت و فروشگاه تاپ یراق تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *