ریل ساچمه‌ای بلوم

ریل ساچمه‌ای بلوم

امروزه ابزار و یراق متنوعی برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید می‌شود. یکی از این یراق آلات ریل کابینت است که دارای انواع متنوعی می‌باشد. در زمان‌های گذشته حرکت کمدها و کابینت‌ها از طریق یک زهوار چوبی صورت می‌پذیرفت که البته مشکلات زیادی را به همراه داشت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه‌ها، انواع مختلفی از ریل کابینت نیز وارد بازار شده است که می‌توان برای مصارف متفاوت از آن استفاده کرد. ریل ساچمه‌ای بلوم یکی از ریل‌هایی است که کیفیت بالا و نصب آسانی دارد.

ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با ریل ساچمه‌ای بلوم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس لطفاً تاپ یراق را تا پایان همراهی بفرمایید.

ریل ساچمه‌ای بلوم چیست؟
ریل ساچمه‌ای بلوم چیست؟

ریل ساچمه‌ای بلوم چیست؟

گفتیم در ساخت کشوهای کمد و کابینت از ریل کشو استفاده می‌شود؛ زیرا ریل‌ها باعث حرکت راحت کشوی کابینت شده و به این ترتیب فشار کمتری به دست وارد می‌شود.

ریل‌های کابینت انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: ریل ساچمه‌ای، ریل غلطکی، ریل تاچی و… که در این میان ریل ساچمه‌ای جزو یکی از بهترین انواع ریل‌هاست که امروزه از طریق شرکت‌های مختلفی ساخته شده و روانه بازار می‌گردد و مورد استقبال طراحان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

شرکت بلوم یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع ریل کابینت، ریل ساچمه‌ای، ریل مخفی و… است که محصولات با کیفیتی را وارد بازار می‌کند.

ریل ساچمه‌ای بلوم دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری می‌باشد که باعث شده است طرفداران فراوانی را جذب خود کند. در ادامه راجع به مشخصات و قیمت این نوع ریل‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین ریل کابینت


مشخصات ریل ساچمه‌ای بلوم

این نوع ریل‌ها  نصب فوق العاده آسانی دارند و برای انواع و اقسام کشوهای کمد و کابینت قابل استفاده می‌باشند؛ به همین دلیل است که اکثر مصرف کنندگان با هر سلیقه‌ای که داشته باشند، آنها را می‌پسندند.

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است ریل ساچمه‌ای بلوم جزو ریل‌های با کیفیت و مرغوب محسوب شود، قالب زیبا و شکل ظاهری مناسب آن است که باعث شده است طرفداران زیادی را پیدا کند.

همچنین این نوع ریل بدون صدا است و با توجه به استانداردهای جهانی ساخته شده است. به همین دلیل است که در زمره بهترین ریل‌های کابینت قرار می‌گیرد. شکل ظاهری ریل ساچمه‌ای بلوم نسبتا باریک است و سطح بسیار براقی دارد.

همچنین از دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردار است و شما می‌توانید پس از خرید این محصول، تا سال‌های سال از آن استفاده کنید.

نصب ریل بلوم
نصب ریل بلوم

نصب ریل بلوم

برای نصب ریل بلوم روش‌های مختلفی وجود دارد. در یکی از این روش‌ها می‌توان از دو طرف کشو ریل را نصب کرد که در این روش کابینت تا انتها از جا بیرون می‌آیند و قابلیت دسترسی بیشتری را به کاربر می‌دهد.

در روش دیگر نیز می‌توان از یک ریل مرکزی برای کابینت استفاده کرد. این روش مناسب کسانی است که می‌خواهند از ریل کمتری برای کشوهای کابینت خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید : آیا ریل ساچمه ای برای کابینت آشپزخانه مناسب است؟


نکته‌ای که برای نصب ریل کابینت وجود دارد این است که پیچ‌ها را از قسمت زیر کشو نصب می‌کنند؛ بدین ترتیب به هیچ وجه در معرض دید قرار نمی‌گیرند و میزان تحمل وزن بیشتری را دارند.

اندازه کف کشو ریل بلوم
اندازه کف کشو ریل بلوم

اندازه کف کشو ریل بلوم

ریل‌های بلوم روی انواع درب کشو کمد و کابینت قابل استفاده بوده و مزایای بی‌شماری دارد. اما با توجه به اینکه ریل‌های بلوم موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند، حتی افراد فوق العاده حرفه‌ای که در زمینه نصب کابینت متخصص هستند نیز نمی‌توانند همه اندازه‌های کف کشو و پشت کشو ریل بلوم و طریقه نصب آن را به خاطر بسپارند.

پس بهتر است با توجه به سایز ریل و سپس اندازه‌گیری کف کشوها و پشت کشو، اقدام به نصب ریل بلوم نمایید. برخی از انواع ریل بلوم مختص کشوهای سنگین و عمیق است و حتی قابلیت نصب سیستم باز و بسته شدن کشو را دارا می‌باشد.

در این مواقع نیز ما در یک فضا به تعداد کشوی بیشتری نیاز داریم؛ در نتیجه از ریل بلومی که کوتاه‌تر است، استفاده می‌کنیم. استفاده از ریل بلوم راه حل مناسبی برای برطرف کردن مشکل کمبود فضا می‌باشد؛ همچنین فضای داخلی کشوی کابینت را نیز مرتب خواهد کرد. ضمنا می‌توان از این نوع ریل‌ها برای کشوهای کم عمق، عمیق با ارتفاع کم و با ارتفاع بالا نیز استفاده نمود.


بیشتر بخوانید : آموزش نصب ریل مخفی کشوی کابینت


قیمت ریل ساچمه‌ای بلوم

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ریل ساچمه‌ای بلوم که دارای این همه ویژگی مثبت است، در بازار کشور ما با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت این محصول نیز مانند همه محصولات بسته به عوامل مختلف متغیر است؛ به عنوان مثال جنس ریل و کیفیت برند تولیدی از جمله عواملی هستند که در قیمت نهایی ریل ساچمه‌ای بلوم تاثیرگذار می‌باشد.

ابعاد و وزن ریل ساچمه‌ای بلوم نیز به نوبه خود می‌تواند روی قیمت آن اثرگذار باشد. با توجه به اینکه چنین محصولاتی از کشورهای دیگر نیز به ایران وارد می‌شود، پس نوسانات نرخ ارز و تغییر قیمت دلار می‌تواند روی قیمت تاثیر بگذارد.

با توجه به این موارد نمی‌توان یک قیمت ثابت و همیشگی را برای آن در نظر گرفت. اما بر اساس تحقیق و جستجو در حال حاضر در بازار امروز ایران قیمت ریل ساچمه‌ای بلوم با عددی بین ۱۰۰ هزار تا۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید ریل ساچمه‌ای بلوم
خرید ریل ساچمه‌ای بلوم

خرید ریل ساچمه‌ای بلوم

هنگام خرید باید به موارد مختلفی توجه کنیم. اولین مسئله‌ای که باید آن را در نظر داشت، کیفیت این محصول است. پس سعی کنید هنگام خرید در رابطه با کیفیت ریل ساچمه‌ای بلوم اطلاعات کافی را به دست آورده و سپس اقدام به خرید نمایید.

اطمینان حاصل کردن از سلامت ریل ساچمه‌ای بلوم و همه قطعات آن یکی دیگر از نکاتی است که نباید از توجه کردن به آن غافل باشید. ضمناً سعی کنید پیش از خرید ابعاد کشو و نوع آن را در نظر گرفته و سپس متناسب با آن، ریل ساچمه‌ای بلوم را خریداری نمایید.

در پایان با توجه به اینکه معمولاً افراد سعی دارند پیش از خرید یک کالا از بازه قیمتی حدودی، اطلاعاتی را کسب کنند؛ می‌توانید پیش از خرید در رابطه با قیمت این محصول اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنید.

روش‌های خرید به دو صورت حضوری و غیر حضوری است که در روش حضوری می‌توانید خودتان شخصاً وارد فروشگاه شده و محصول را از نزدیک ببینید که این موضوع یکی از مزیت‌های خرید حضوری محسوب می‌شود و سپس اقدام به خرید نمایید.

در روش غیر حضوری نیز می‌توانید با صرف زمان کم به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. مزیت روش غیر حضوری این است که ظرف مدت زمان بسیار کوتاه‌تری، قیمت چندین فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب خواهید کرد.

برای خرید ریل ساچمه ای بلوم با مراجعه به فروشگاه‌ تاپ یراق به آدرس topyaragh.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.


بیشتر بخوانید : نحوه نصب ریل درب کمد دیواری


سخن پایانی

ریل ساچمه‌ای جزو رایج‌ترین مدل ریل‌های مورد استفاده در کابینت است که منجر به حرکت روان‌تر کشوها می‌شوند‌. ریل ساچمه‌ای بلوم نیز ریل‌هایی است که ضمن داشتن قیمت مناسب، استحکام بالایی داشته و کاربرد فراوانی دارد.

در میان شرکت‌های سازنده و طراح کابینت و کمد به وفور از این محصول استفاده می‌شود و با روش‌های مختلفی روی کشوی کابینت و کمد نصب می‌کنند.

توصیه ما این است که پیش از خرید این کالا با افراد با تجربه در این زمینه ابزار و یراق مشورت نموده تا محصولی را که متناسب با نیاز شماست، انتخاب نمایید.

در این مقاله ما سعی کردیم در رابطه با ریل ساچمه‌ای بلوم و موارد مرتبط با آن اطلاعاتی را در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهیم.

امیدواریم که این نوشتار برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان مطلب همراه تاپ یراق بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_بهترین مزیت ریل ساچمه‌ای بلوم چیست؟

دوام و مقاومت بالا در مقابل رطوبت، قیمت مناسب و تنوع زیاد

۲_ریل ساچمه‌ای بلوم بجز رنگ نقره‌ای چه رنگ دیگری دارد؟

این نوع ریل‌ها در رنگ‌های کرم و قهوه‌ای نیز وجود دارند.

۳_جنس ریل ساچمه‌ای بلوم از چیست؟

جنس این نوع ریل‌ها معمولاً از ورقه‌های آهنی می‌باشد.

۴_بهترین برندهای ریل مخفی کدام است؟

برندهای ملونی، بلوم، سارو، صامت، یونی و هوپر بهترین برندهای ریل مخفی می‌باشد.

۵_بادخور ریل بلوم چیست؟

باد خور ریل، تحت عنوان «گپ حرکتی »باعث ایجاد فضایی در اطراف درب کابینت می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *